Rabu, 18 Jun 2014

Omegaguard Shaklee Omega 3 yang Terbaik di Pasaran

Pengambilan omegaguard shaklee semakin popular kini lagi-lagi dikalangan ibu mengandung. Kini dipasaran terdapat pelbagai jenis minyak ikan yang terdiri dari pelbagai jenama.  Adalah amat penting untuk memilih minyak ikan yang berkualiti untuk kesihatan badan kita.

Bahan Kandungan Omegaguard Shaklee.

Omegeguard Shaklee merupakan minyak ikan yang terbaik yg diekstrak dari iklan air sejuk di perairan Jepun. Jenis ikan tersebut ialah sardin, mackerel, herring dan anchovies. Ia bukan dari hati minyak ikan seperti Cod Liver Oil. Terdapat banyak jenis minyak ikan dipasaran sekarang ini, tetapi kelebihan OmegaGuard Shaklee ini adalah ia merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi 7 asid lemak Omega 3 semulajadi. Yang paling unik adalah ia mengandungi 905mg asid lemak omega-2 EPA dan DHA.
Selain itu, ia juga melalui 3 peringkat Penyulingan Proprietari 3 molekul bagi menghasilkan ekstrak Omega 3 yang berkualiti dan bebas daripada bahan-bahan logam seperti plumbum, mecuri, arsenik, kadmium dioksin dan pelbagai-pelbagai bahan kimia yang lain lagi.

Kelebihan Omegaguard Shaklee

  • Antara yang paling terkenal, omega adalah penting untuk pengambilan ibu semasa mengandung.  Ia membantu tumbesaran dan perkembangan otak bayi. Kandungan DHA adalah nutrien utama untuk sistem otak, sistem saraf dan retina. Pengambilan omega adalah bermula dari 2nd Trisemester dan paling penting untuk diambik 3 bulan terakhir kandungan. DHA yang tinggi boleh meningkatkan ingatan dan pembelajaran.
  • Selain itu, OmegaGuard Shaklee dapat meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Ia dapat mengawal sistem imun contohnya memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis dan SLE dan penyakit buah pinggang.
  • Bagi yang bermasalah dengan sendiri, Omega juga boleh memelihara fungsi-fungsi (arthritis). Omega tersebut larut di dalam sel rawan. Ia dapat membantu pesakit dari sakit gout jugak secara efektif.
Terdapat juga kajian menunjukkan EPA dan DHA menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk insomia, autism dan juga untuk kanak-kanak hyperaktif.


Sekiranya berminat boleh hubungi EQIEN :
whatsapp : 0177073763
COD area JOHOR BAHRU

Facebook : EQien Cantek / Momy Bella Wardrobe



Terima Kasih

Tiada ulasan:

© Momy Vogue | Template Designed By Blog Bingkisan Hati